Az ikonikus szempilla- és szemöldökmárka, a RevitaLash Cosmetics, most először bemutatja legnépszerűbb termékei – a RevitaLash® Advanced és a RevitaBrow® Advanced – deluxe mintaverzióját a revitalash.com oldalon, kizárólag korlátozott ideig. Ez az első alkalom, hogy a vásárlók kipróbálhatják az orvosszemészek által kifejlesztett, díjnyertes szérumokat anélkül, hogy rögtön a teljes kiszerelésre köteleznék el magukat. Minden tubus 6–8 hétre elegendő mennyiséget tartalmaz, így a felhasználók teljes mértékben megtapasztalhatják a RevitaLash Cosmetics élményt – gyönyörű, dús szempillákkal és határozott, ápolt szemöldökkel.
Mindkét szérum a BioPeptin Complex®-szel van formulázva – ez egy tudományosan fejlett, szabadalmazott összetétel, amely Biotint, peptideket, lipideket és zöld tea kivonatot tartalmaz. Ezek a hatóanyagok közvetlenül a szempillákat és szemöldököt táplálják, így azok egészségesebbé, erősebbé és még szebbé válnak.
A RevitaLash története 2006-ban kezdődött, amikor Dr. Michael Brinkenhoff megalkotta az eredeti RevitaLash szempillaápoló szérumot, hogy segítsen feleségének, Gayle-nek visszanyerni szépségérzetét bátor, 25 évig tartó harca alatt a metasztatikus mellrákkal. Látta, ahogy a kezelések megtépázzák felesége szempilláit – törékennyé, élettelenné téve azokat –, ami önbizalmára is hatással volt. Ekkor merült fel benne a kérdés: „Tehetnék-e valamit?” Így született meg a RevitaLash Cosmetics – és vele együtt egy teljesen új szépségápolási kategória.
2019-ben a RevitaLash Cosmetics minden 33. másodpercben eladott egy tubus RevitaLash Advanced szérumot*. Most nagy örömmel indítják útjára a deluxe mintaverziókat, hogy még több felhasználó megtapasztalhassa a RevitaLash Advanced és RevitaBrow Advanced hatását. A termékek május 15. és 31. között vásárolhatók meg a revitalash.com oldalon.
*Az adat a RevitaLash Advanced 2019-es értékesítési adatai és az éves időarányos eladási arány alapján készült, a másodpercek számával elosztva.

