HATÁSUNK
Több mint egy milliárd megszépült szempilla. Számtalan megérintett élet - mind Önöknek köszönhetően.
SZÉPSÉG CÉLTUDATOSAN
„Ezeket a termékeket a lélek és a test revitalizálására fejlesztettük ki. Ez az, ami a RevitaLash inspirációját adja.”
A történetünk 2006-ban, egyetlen termékkel kezdődött: az eredeti szempilla kondicionálóval, amelyet egy orvos hozott létre abból a célból, hogy segítsen szeretett feleségének abban, hogy szépnek érezze magát a mellrák ellen vívott hosszú küzdelme során.
Ma már a szempilla, a szemöldök és a haj egészségét és természetes szépségét fokozó kozmetikai termékek teljes kollekcióját kínáljuk, miközben az év minden napján annak az ügynek adományozunk, ahonnan az egész indult. Az Ön segítsége nélkül ezt nem tudnánk megtenni. Minden vásárlásával a mellrák kutatását, kezelését és az ezzel kapcsolatos oktatást szolgálja, és tovább növeli a velünk együtt elért hatást.
Készen áll a szolidaritás gyakorlására?
Tudja meg, hogyan mozdítjuk elő az ügyet az Ön támogatásával.
GAYLE EMLÉKE
Társalapítónk, Gayle Brinkenhoff bebizonyította, hogy még halálos mellrák diagnózis ellenére is lehetséges teljes, tartalmas és szenvedélyes életet élni. Férjét, Dr. Michael Brinkenhoffot Gayle inspirálta a RevitaLash® Cosmetics létrehozására. Mai küldetésünket az ő másokon való segítés vágya irányítja.

Sikereink, amikre a legbüszkébbek vagyunk

2006
Az eredeti szempilla szérum
Alapítónk, a szemész Michael Brinkenhoff, M.D. az első szempilla szérumot abból a célból hozta létre, hogy segítsen szeretett feleségének, Gayle-nek abban, hogy szebbnek érezze magát a mellrák ellen vívott küzdelme során.

2007
Az első Szempilla Szérum eladása
Dr. Brinkenhoff innovációja olyan hihetetlen eredményeket hozott, hogy azt meg kellett osztani. Piacra kerül az első szempilla szérum, ezáltal új kategóriát teremtve a kozmetikai ágazatban. A nevét Gayle Brinkenhoff adja: RevitaLash.

2007
Az első kereskedelmi kiállítás
Részt veszünk az első kereskedelmi kiállításunkon, amely nem más, mint az International Esthetics, Cosmetics & Spa Conference Las Vegas-ban. Mostantól a szépségipar szakemberei az egész Egyesült Államokban megoszthatják vásárlóikkal azt a szempillaerősítő szérumot, amelytől az egész ágazat zeng.

2008
A RevitaLash Cosmetics nemzetközivé válik
Következő lépés: Megosztani a lélegzetelállító szempillák titkát az egész világgal. Áttörő szempilla szérumunk megjelenik az első nemzetközi piacon, az Egyesült Királyságban.

2009
A haj a RevitaLash szerint
Először a szempilla, majd a szemöldök… most pedig egy orvos által kifejlesztett megoldás a vékony, ritkuló haj átváltoztatására. Első hajápoló termékünk Hair Advanced néven kerül a piacra. Ma a Volume Enhancing Foam név alatt találja meg.

2009
A forradalmi szempillaspirál
Első színes kozmetikai termékünk, a Volumizing Primer and Mascara (immár Double-Ended Volume Set) egy innovatív kék primer formulával és szempillaspirállal debütál, amely teltté, dússá és egészségessé varázsolja a szempillákat.

2010
Az eredeti szemöldök szérum piacra dobása
A szempillákat átalakító technológiát egy új, kifejezetten a szemöldökre kifejlesztett formulánál alkalmazzuk. Azonnal óriási sikert arat a szerkesztők, az iparági szakértők és a szépségápolás szerelmesei körében.

2010
Az első TV-s szereplésünk
A nézők országszerte követhetik első televíziós szereplésünket az egyesült királyságbeli QVC csatornán.

2010
Cél: A luxus
Termékeink az első nemzetközi áruházunk, a Fenwick szépségápolási pultjánál debütálnak - ez a nagy múltú brit áruházlánc a 19. század óta luxus vásárlási élményt nyújt.

2012
Szolidáris hozzájárulásunk
Megkezdjük hivatalos jótékonysági együttműködésünket a rákkutatás, -kezelés és -megelőzés terén világhírű úttörőnek számító City of Hope-al. Közös erőfeszítéseink ma, több mint egy évtizeddel később is folytatódnak. Tudjon meg többet a vásárlásai utáni szolidáris hozzájárulásról.
How Your Purchase Gives Back
2019
Nemzetközi terjeszkedés
Az olaszországi milánói gyárunk kielégíti az egyre növekvő keresletet. A következő évben beindul a hollandiai forgalmazás, amely megerősíti európai jelenlétünket.

2021
100,000 online rendelés
Elnyerjük a Shopify Silver Milestone díjat, mert elértük a 100,000 revitalash.com rendelést…és ez még nem minden.

2021
10 millió darab szempilla szérum eladása
Az orvos által kifejlesztett szempilla kondicionálóink világszerte több mint 70 országban népszerűek, a 2007 óta értékesített 10 millió szempilla szérummal pedig jelentős mérföldkőhöz érkeztünk.

2022
Szempilla
A RevitaLash® Advanced Sensitive piacra dobásával a szépség szerelmeseinek most még több lehetőség közül választhatnak: létrejött az első szemész által kifejlesztett, kifejezetten az érzékeny szemre készült szempilla szérum.

2022
A Best of Beauty Hírességek Csarnoka
A RevitaBrow® Advanced egymás után 10. alkalommal nyeri el az Allure Best of Beauty díjat, ezzel bekerül a rangos Best of Beauty Hírességek Csarnokába – ez a tökéletes crescendo a szépségszakértők kedvenc szemöldök szérumának több mint egy évtizedes fennállását jelzi.

2024
Több mint 9 millió dollárnyi adomány
Vásárlóink segítségének köszönhetően elérjük a 2008 óta életmentő rákellenes kezdeményezésekre - támogatásra, termékekre és finanszírozásra - fordított 9 millió dollárt.